samba 2.2

Ludek Finstrle ludek.finstrle na pzkagis.cz
Pondělí Říjen 10 23:24:48 CEST 2005

> behalo o dost rychleji. Divne je na tom prave to, ze s tim serverem mozna
> rok nikdo nic nedelal. Studoval jsem logy, nic zvlastniho jsem neobjevil.
> Samba jede taky normalne az na tu rychlost. To co se jeste nedavno spoustelo
> 5 sec, se ted spousti 30 sec.
> Na serveru je SuSE 8.1 s jadrem 2.4.21, sambu jsem upgradoval na 2.2.12, ale
> nic se nezmenilo. Samba je v siti jako PDC.

Nevidel bych to na problem samby, ale spise FS ci HW pod tim.
Do jakych logu jste se dival? Ono takove neustale resetovani IDE neco
zabere. Pripadne ja mel podobny problem a zjistil jsem, ze mi odesel
port ve switchi. Prestal zvladat plnou rychlost.

Zkuste zvysit debug level, logovat toho vice i syslogem (notice, warning)
a sledovat ve vsech moznych logach, co se bude dit. Pripadne neco jako
iostat ci tak by mohlo taky napovedet.

Osobne bych v nastaveni samby nehledal. Zvlast, pokud posledni cas
modifikace konfiguraku je dostatecne stary.

Luf