Asterisk a volanie cez viacerych operatorov

Michal Rybarik michal.rybarik na ecce.sk
Úterý Říjen 11 11:39:13 CEST 2005

Zdravim,

>pomoci vam bohuzel nedokazi, jen by me zajimalo jestli nevite o nebo
>nejste schopen/ochoten vytvorit CZ/SK howto na zprovozneni asterisku a
>sluzeb. Diky moc za info

mal som v plane spravit howto k Asterisku este asi pred 2 rokmi ked som
s nim zacinal, vtedy bolo dokumentacie velmi biedne a aj konfiguracia
elementarnych veci bola metodou pokus-omyl. Odkedy som zmenil
zamestnanie, tak na taketo veci neostava cas (bohuzial ani na mnohe
ine). Dnes uz je situacia lepsia, kazde moje hladanie okolo Asterisku
zacina na http://www.voip-info.org/wiki-Asterisk . Je tam toho velmi
vela a je to dobre udrziavane a strukturovane (vdaka wiki). Ak je
problemom anglictina, odporucam tiez stranku
http://slovnik.zcu.cz/online/ ktora dokaze prelozit zadane URL do
cestiny (tym stylom, ze text je zobrazeny v anglictine, ale po najeti
kurzorom na neho sa zobrazia ceske ekvivalenty - velmi sikovne). Dufam
ze vam to pomoze.

s pozdravom
Michal Rybarik