Ktery ovladac pro Intel sitovku?

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Říjen 11 13:04:26 CEST 2005

Ahoj,

mam Debian Sarge ve dvou routerech a v nem a jsou tam dva ovladace pro
Intel sitove karty. e100 a eepro100. Defaultne se zavadi e100. Behem
reseni potizi se sitovanim mi kamos rekl at zkusim eepro100. Behem
techto experimentu s ovladaci jsem zjistil, ze se mi pri volbe jineho
ovladace precisluji sitovky.

1. Mohli byste mi nekdo rict, jaky je rozdil mezi tema ovladacema a proc
se deje to precislovani?

2. (Debian specific) Jak zaridit, aby se natahoval alternativni ovladac
a ne defaultni e100?

    * To jsem prozatim udelal tak, ze do /etc/modules jsem pridal
      eepro100, ktery si zabere vsechny sitovky, ale e100 se pak natahne
      taky. Snazil jsem se procist dokumentaci k natahovani modulu, ale
      nakonec jsem se v tom ztratil. Chtel jsem to dat do
      /etc/modules.conf, ale pise se tam, ze je to vygenerovany soubor a
      nikde jsem nenasel, co ho generuje.

HW konfigurace:

   1. 5x Intel Pro/100M
      1x Integrovana sitovka z nVidia nForce 3 250Gb
   2. 2x dualport Intel Pro/100+
      1x integrovana Realtek 8139 (VIA cipset pro s370)

Libor