Ktery ovladac pro Intel sitovku?

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Úterý Říjen 11 13:46:58 CEST 2005

On Tue, 11 Oct 2005, Libor Chocholaty wrote:
> 2. (Debian specific) Jak zaridit, aby se natahoval alternativni ovladac
> a ne defaultni e100?
>
>     * To jsem prozatim udelal tak, ze do /etc/modules jsem pridal
>       eepro100, ktery si zabere vsechny sitovky, ale e100 se pak natahne
>       taky. Snazil jsem se procist dokumentaci k natahovani modulu, ale
>       nakonec jsem se v tom ztratil. Chtel jsem to dat do
>       /etc/modules.conf, ale pise se tam, ze je to vygenerovany soubor a
>       nikde jsem nenasel, co ho generuje.

/etc/modules.conf je relevantni jen pro 2.4 kernel. Generuje se pomoci
update-modules z sablon v /etc/modutils/. Pro 2.6 jadro module-init-tools
uz umi cist konfiguraci z vice souboru, takze generovani neni treba a
prislusne sablony je mozne primo upravovat v /etc/modprobe.d.

Nicmene bych spis rekl, ze ten modul natahne discover. Takze ho bud uplne
vyhodte (a potrebne moduly natahnete pres explicitni vyjmenovani v
/etc/modules), nebo si nejak zjistete, jak by se dal presvedcit k tomu,
aby pro dany hardware pouzival jiny modul.

Co se tyka prehazenych jmen, neni zadny problem si sitovku prejmenovat,
pokud tedy na nejakem konkretnim pojmenovani trvate.

Co se tyka driveru e100 vs. eepro100, dost pochybuju, ze by pouziti toho
druheho vyresilo nejake potize. Spis si pomoci parametru debug zkuste
zvetsit ukecanost e100 ...

-- Honza Houstek