Ktery ovladac pro Intel sitovku?

Středa Říjen 12 11:58:38 CEST 2005

Libor Chocholaty <libor_ml1 na mts.cz> wrote:
> mam Debian Sarge ve dvou routerech a v nem a jsou tam dva ovladace pro
> Intel sitove karty. e100 a eepro100. Defaultne se zavadi e100. Behem
> reseni potizi se sitovanim mi kamos rekl at zkusim eepro100. Behem
> techto experimentu s ovladaci jsem zjistil, ze se mi pri volbe jineho
> ovladace precisluji sitovky.
>
> 1. Mohli byste mi nekdo rict, jaky je rozdil mezi tema ovladacema a proc
> se deje to precislovani?

e100 je vytvoreny priamo v inteli a mal by mat lepsiu podporu hw vlastnosti
tych kariet (napr. checksumy paketov robi karta). Verzia, ktoru mam ja,
vsak nepodporuje napriklad mii :(

eepro100 je vytvoreny vyvojarmi linux kernelu a podporuje mii, ale udajne
nema az taky vykon.

Mimochodom aky problem ste to riesil?

Quantum mechanics: The dreams stuff is made of.