Ktery ovladac pro Intel sitovku?

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Říjen 12 12:37:50 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

>e100 je vytvoreny priamo v inteli a mal by mat lepsiu podporu hw vlastnosti
>tych kariet (napr. checksumy paketov robi karta). Verzia, ktoru mam ja,
>vsak nepodporuje napriklad mii :(

Ja mam ted na jedne strane e100 na 2.6.8-2-k7 a na druhe strane eepro100
na 2.6.8-1-386 (oboje Debian) a oboje umi mii-tool, protoze to pomoci
mii forsuju na 10Mb-FD.

>eepro100 je vytvoreny vyvojarmi linux kernelu a podporuje mii, ale udajne
>nema az taky vykon.

Ja jsem zase slysel, ze eepro100 ma lepsi podporu mii, umi vsak jen 4
sitovky a zere vic CPU.
Co je na tom pravdy nevim. Pri nejblizsi prilezitosti prejdu na obou
stranach na e100.

>Mimochodom aky problem ste to riesil?

Mam FSO linku (Crusader 10M) a potrebuju mit karty forsly na 10Mb-FD.
Pri prvotni instalaci te linky jsem mel na obou stranach e100 a slo to
dva dny a pak to lehlo. Ted uz vim, ze to bylo tim, ze jsem na jedne
strane mel primy kabel misto krizenyho. Divny je, ze to vubec naskocilo
a dva dny slo. Asi si to ta karta prehodila a po dvou dnech si to
rozmyslela. Nic jineho jsme na te instalaci nenasli.

Libor