Spamassasin a oznacovani hlavicek

Antonin Mares Antonin.Mares na vscht.cz
Středa Říjen 12 18:29:42 CEST 2005

> SA se je sam o sobe nicim, teprve MTA z nej dela smysluplny nastroj.
> Jaky pouzivatel MTA ? Predava SMTP server maily ke kontrole prave
> Spamassassinu, resp. Amavisu ?
>
> Vla:da

Spravna poznamka, z me zkusenosti s amavis-new vim, ze napr. pri pouziti
se sendmailem hlavicky(subjekt) modifikovat nelze. Tam si muzete hrat
pouze na politiku reject/drop, ale oznacovani pro dalsi zpracovani na
klientovi nedosahnete.
Aspon pred casem kdyz jsem to zkousel taks e to takto chovalo. Mozna se od
te doby udal nejaky pokrok.

Tonda Mares