SATA, sw raid a prechod_2.4_->_2. 6

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Čtvrtek Říjen 13 09:09:53 CEST 2005

On Wed, 12 Oct 2005, Miroslav Suchy wrote:

> Subject: Re: SATA, sw raid a prechod_2.4_->_2.  6

> Tohle jsem taky resil. A taky na Debian Sarge. Problem je, ze ovladac k
> disku je zkompilovany jako modul, ten modul je na tom disku, takze ho
> muzete zavest az pote co pripojite disk, a ten nepripojite dokud
> nezavedete modul disku... a tak dokola.
> Resenim je pouzit initrd nebo si prekompilovat jadro a ty prislusne
> moduly do nej natvrdo zakompilovat. Coz delam ja, protoze ovladace k
> disku stejne budu vzdy potrebovat.
Disky se najdou (sda,sdb), partition table se přečte správně. Později to
ovšem zahlásí:
md: md1 stopped
mdadm: cannot open device /dev/hdc2: no such device or address
mdadm: /dev/hdc2 has wrong uuid.
přičemž řetězec "/dev/hdc2" si musel přečíst z disku. Hláška je správně,
protože teď se ten disk jmenuje /dev/sda2. Jak ho mám přesvědčit,
že hdc2 není to pravé ?

Pavel Just

Tato zpráva neobsahuje viry, protože nepoužívám MS Windows.