Boot z cd v NB, ktery nepodporuje boot z CD

Pavel Benisek benny007-linux na 3dgrafika.cz
Čtvrtek Říjen 13 09:23:23 CEST 2005

On Thu 13. October 2005 06:58, Jan Cervenka wrote:
> Ja jsem asi pred rokem "zkopiroval" image
>
> O Grubu jsem cosi cetl, ale zatim pouzivam lilo a rad bych to tak
> nechal .
Mel jsem na disku neco takoveho:
      hda1                                     Primary           Linux
ext3                  [/boot]                      98.71
      hda2                                     Primary           W95
FAT32 (LBA)                                        5996.23
      hda3                 Boot                Primary           Linux
8.23
      hda5                                     Logical           Linux
ext3                  [/]                        5996.23
      hda6                                     Logical           Linux
... atd ...
- cfdiskem jsem nastavil jako boot partition /dev/hda3
- na /dev/hda3 jsem nahral bitove (ne jako soubor) image te diskety.
- nastavil jsem v grubu (grum mam v mbr):
title Windows
        rootnoverify (hd0,1)
        chainloader +1
title W98SE Boot Disk
        rootnoverify (hd0,2)
        chainloader +1

(vim ze nemate grub, ale v lilo to bude urcite podobne, grub pocita od
nuly -> (hd0,2) je v mem pripade ekvivalent /dev/hda3 )
- nastatoval jsem z te diskety (na /dev/hda3).
Ve chvili kdy tam bude boot manager, tak by to melo bez problemu
emulovat start z CD.

Snad Vam to pomuze. Zkousel jsem to jen jednou a to ze zoufalstvi.
Nastesti mi to fungovalo.
--
Pavel Benisek
Configuration successful.  Now type 'make' and pray.