SATA, sw raid a prechod_2.4_->_2. 6

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Říjen 13 11:30:37 CEST 2005

Peter Surda <mailto:surda na shurdix.com> wrote:
> To je podla mna prave blbost, v superblocku nic take neni napisane.

Uznávám, že mohu tvrdit kravinu - jsi mi však schopen tedy říci, kde to
Linux SW RAID vezme, když v systému, kde došlo k havárii a

a) chybí (odporoučely se) polovina disků pro RAID5, takže RAID device
nenaběhne ani v degradovaném režimu
b) neexistuje /etc - tedy ani raidtab ani mdadm.conf neexistuje

	A přesto z těch disků, které zůstaly a žijou jdou přesně určit
fyzické disky, které se původně toho RAIDu účastnili a to až na úroveň
partition?

	Je to cca měsíc, co jsem to řešil, takže vím, že mi utility tyto
informace sdělily - a byly správné - takže někde to na disku zapsané je -
předpokládal jsem, že jediné rozumné alogické místo je RAID superblock (!=
od FS superblock!). Vzhledem k tomu, že to nevím, ty tvrdíš že to v RAID
superblocku není, tak možná víš, kde to je...