SATA, sw raid a prechod_2.4_->_2. 6

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Říjen 13 11:42:34 CEST 2005

Jan Houstek <mailto:jan.houstek na mff.cuni.cz> wrote:

> V initrd. Do toho se to pri vygenerovani dostane ruznou
> cestou podle toho,
> jaka varianta `mkinitrd' se pouzije (z /proc/mdstat, /etc/mdadm.conf
> apod.)

	Ale já žádný initrd nemám! Resp. nabootuju v Rescue režimu z
instalačního CD třeba WhiteBoxu, /proc/mdstat neexistuje dokud se to
neošahá, /etc jsem řekl, že NEexistuje sakuprdum, po nabootovaní do shellu v
rescue režimu je /etc na ramdisku a s původním systémem nemá nic společného
- tedy bez raidtab i mdadm.conf, /proc/mdstat informuje o dostupnosti RAID
0,1,5 personality a tím končíme, přesto chytnu disketu, na ní něco alá
lsraid a zkusím jeden z ještě funkčních disků původního RAID5 a vím, že
tento RAID5 byl součástí pole, které se jmenovalo /dev/md6 a skládalo se z
těch a těch partition a celkově v tom bylo tolik oddílů a ten byl spare... -
ano, přesně toto jsem se dozvěděl a řešil o naprosto (pro mne) neznámém poli
- a dle ověření informací to bylo info správné...

	Takže znovu - kde se ty informace vzaly - budiž z initrd - kdo a jak
je byl schopen do něj dostat když žádné informace z konfigurace se
nedochovaly a nebyly dostupné v okamžiku inicializace kernelu...?