blokovani reklamy ve squidu

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pátek Říjen 14 01:30:09 CEST 2005

Osvedcilo se mi to mit rozdeleno na servery a na regexpy:

acl ads_regex url_regex "/etc/squid/reklama-regex"
acl ads_dstdomain dstdomain "/etc/squid/reklama-domains"
http_access deny ads_regex
http_access deny ads_dstdomain

do prvniho nacpat regulerni vyrazy (tech bude par) a do druheho domenova
jmena. squidquard jsem zkousel ale povolovani pristupu v zavislosti na case
nepotrebuji a jinak neprinasi nic uzitecneho oproti memu pristupu.

Jako vhodny zdroj pro reklama-domains se da pouzit seznam domen mapovanych
na 127.0.0.1 ve verzi pro pridani do /etc/hosts povalujici se na Inetu
(presnou adresu nevim). Popr. mohu zaslat mailem svoje soubory.

--
Petr Balas - petr at balas dot cz