ADSL modem, int. PCI

Lubor kacian na kacian.sk
Pátek Říjen 14 17:33:31 CEST 2005

On Friday 14 October 2005 17:28, Martin Pokorny wrote:
> letmym kouknutim na web jsem nasel minimalne 4.3.2.6
> Jake jsou firmwaery v tech "mych" modemech nevim, takove veci hledam a
> menim, az neco nefunguje. A rozhodne bych nerekl, ze posleni firmware je
> zakonite nejlepsi firmware ;-)
Z vlastnej skusenosti viem, ze su min. 3 verzie 510i a nie na kazdu sa hodi
hocijaky FW. Mal som s tym vzdy problemy, kym som trafil chodiaci FW na
prislusny alcatel. Co mi vsak na nom najviac vadi, ze pri vypadku napajania a
znovu nahodeni stavy sa sam nezapne. Nutne UPS-ko.

--
Lubor Kacian
kacian na fonet.sk