Bluefish, Quanta a ssh/telnet

František Augusztin frantisek na augusztin.com
Pátek Říjen 14 21:23:58 CEST 2005

> 	Dobrý večer,
> chci se zeptat, jestli někdo někdy řešil možnost editace otevírání
> souborů v editorech BlueFish (ten bych radši), nebo Quanta, přes ssh
> eventuálně telnet. Situace je takováto - na desktopu mám puštěný editor
> a na serveru (na intranetu, proto nevadí telnet) chci editovat soubory.
> Vim umím vzdáleně spouštět, s tím není problém, ale tyto editory jsou
> pro wwwývoj poněkudsi konfortnější.

Neskusal som to, ale kedze Quanta pouziva standardny dialog na otvaranie
suborov, tak by mohol podporovat protokol fish:/.

Vyskusajte si otvorit dialog na otvorenie suboru a zadajte adresu :
fish:/uzivatel na server

--
Frantisek Augusztin
frantisek na augusztin.com