Bluefish, Quanta a ssh/telnet

Marek Olšavský orsm na centrum.cz
Sobota Říjen 15 03:48:50 CEST 2005

> Pokud chcete editovat vzdalene soubory, mate dve moznosti:
> a) postit i editor na vzdalenem stroji a vystup tunelovat (pro ssh
> hracka) nebo
^^^To bych neriskoval, "server" je Cyrix na 225MHz :-) se 128MB RAM
(alespon me nuti optimalizovat PHP a praci s SQL databazi, protoze
zakaznik si v 95% pripadu neni ochoten zaplatit dedikovany server a neni
tudiz cely vykon silneho zeleza k dispozici) :-)

> b) propojit vzdaleny filesystem (stavi dav) a editovat  z lokalne
> pusteho editoru.
^^^NFS/dav me nenapadlo, respektive jsem na nej pozapomel. Co ale dela,
kdyz si na nej udelam propoj u myho notebooka a odejdu s nim jinam, kde
 nebude moci najit server?

Dekuji
	MaReK