sh: jak precist (ziskat) jen prvnich N bajtu z promenne ?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Říjen 16 03:20:21 CEST 2005

On Sun, Oct 16, 2005 at 03:09:14AM +0200, Oqak wrote:

> myslel jsem to dohromady s tou prvni funkci (abych nemusel spoustet 2x sed),
> tohle uz samozrejme umim z prikladu konverze na ASCII

Vy jste tu manualovou stranku proste necetl. Mozna Vam zapreli prikaz
man sed
sed -e 's/:/-/g' -e 's/dalsi/DALSI/g'

> Tak to bohuzel neni tak jednoduche, jak se muze zdat, navic bych pak vedle
Ano, chapu. Je jednodussi se zeptat v konferenci.

-- Dalibor Straka