Microsoft VPN a source NAT

Martin Pokorny konf na cronax.com
Neděle Říjen 16 10:09:13 CEST 2005

> 	Co se mu možná velmi vzdáleně blíží je OpenVPN, ale to co i ve verzi
> 2.0 produkuje jejich Win32 klient to je k zbláznění... - to, že neexistuje
> rozumný GUI prográmek by BFU ještě zkousnul, pokud mu to někdo protřelejší
> zkonfiguruje;

No nevim, ale uzivatel si ma sam definovat VPN spojeni? Ten, kdo mu
instaluje PC, tak tam da i gui klienta a neni problem. Zatim se s tim
kazdy BFU naucil zachazet za 2min.

> Spojení zatuhává, rozpadá se bez příčin (i na lokálním Ethernetu) -
> samozřejmě, to nic rozumného nevypíše apod...

Chyba bude jinde. Moje zkusenosti jsou prave opacne. Spojeni drzi
perfektne, pouziva asi 30 lidi s CDMA pro pripojeni do firemni site.
Vetsi problemy byly drive s MS serverem a MS klienty, zvlast s
nastavenim routovani. S OpenVPN jsem maximalne spokojen.

M.