Boot z cd v NB, ktery nepodporuje boot z CD

Jiri Netolicky netolicky na epos.cd.cz
Neděle Říjen 16 13:55:46 CEST 2005

Jan Cervenka wrote:

> Dobry den,
>
> diky za reakci, ale to bych musel delat pro kazde CD zvlast. Az budu mit vic
> casu, skusim si stim pohrat.

Existuje Smart Boot Manager. Pokud byste ho nainstaloval na nejakou
volnou partition a nasmeroval jednu z voleb GRUBu na nej mel by
nastartovat. Umi pak vybrat zarizeni ze ktereho se bude bootovat
vcetne CD.
Ja ho pouzivam i pres PXE - pro stroje ktere maji zastarale mechaniky
nebo bios a odmitaji nabootovat z CD.

http://btmgr.sourceforge.net/about.html

Snad to pomuze.

Jiri Netolicky