kompilace iptables 1.3.3 skonci na making dependencies

Dracula 007 dracula007 na atlas.cz
Neděle Říjen 16 22:57:56 CEST 2005

Taky zdravim

> Zdravim, Mam problem s kompilaci iptables 1.3.3 (slackware 10.2), pri
> make to vypise Making dependencies: please wait... (nechano asi
> 1hodinu) a nic to nedela (krome vytizeni procesoru), pri opetovnem
> pusteni make to uz pro jistotu nic nevypise. Skouseno ze zoufalstvi
> vse, verze 1.3.2, kompilace jadra, memtest, vyhazeni vsech sitovek a
> povipinani vseho v biosu, instalace slack 9.1 a to mne dostalo
> nejvice, tam to dela taky, takze mam podezreni na hardwar (intel D865
> PERL a celeron ). Google taky zarputile mlci :-( takze please help.

Slacka nemam a ani problemy s kompilaci iptables, ale mam stejnou desku
a problemy jsem s ni nemel (coz ale nevylucuje failure). To ze pamet
projde memtestem jeste nemusi znamenat ze je pamet OK - nekdy to testem
projde a pri narocnych ulohach (prave kompilace kernelu je uvadena jako
priklad) to hapruje. Ale pokud je to konzistentni (chyba se objevuje
jenom tady na tom miste a pri aplikaci patche) tak bych to videl spis na
bug v softwaru.

> Martin Dvorak
>
> P.S. potrebuji patchnout jadro s patch-o-matic (connlimit) a ktomu
> iptables nepotrebuji kompilovat, staci pouze zdrojak a patch se
> provede OK, ale jde o to ze to bude server a pak uz na tom toho moc
> neudelam. A na jinem stroji probehne kompilace OK.

Je na tom druhem stroji stejny hw? Pokud jste to nezkousel tak zkuste
pouzit stejny .config - pokud to neprojde tak je chyba zrejme v nejake
opsne kterou mate na tom novem stroji a muzete zkusit zapinat optiony
ve kterych se lisi dokud neprijdete na to ktera za to muze. Teoreticky
by to mohla byt natolik exoticka kombinace voleb a patche ze to zatim
nikoho neprastilo.

t.v.