Upgrade FC3 -> FC4, vytuhnuti nvidia ovladacu

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Pondělí Říjen 17 10:39:55 CEST 2005

Zdravím,
upgradoval jsem FC3 na FC4 podle
http://www.brandonhutchinson.com/Upgrading_Red_Hat_Linux_with_yum.html
FC3 byla předtím plně updatovaná.
Bohužel se mi nedaří znovuzprovoznit nvidia ovladače videokarty.
Videokarta je Nvidia Vanta, čili musím používat ovladače verze 71.74.
Instalátor NVidie zkompiloval ovladač, bohužel se nezavedl s tím, že
pravděpodobně použil ke kompilaci chybné zdrojáky kernelu (to je
klidně možné, měl jsem dříve vlastní zkompilované jádro).
Zkusil jsem tedy potom stáhnout zdrojáky aktuálního kernelu FC4,
zkompilovat vlastní kernel a potom zkompilovat znovu ovladače nvidie.
Což se podařilo, ale po startx následoval obvyklý výtuh následovaný
stiskem RESET na case :-)
Nastartoval jsem tedy zase distribuční jádro a z repozitáře livna.org
jsem stáhnul správné ovladače k mojí videokartě a jádru (yum install
kernel-module-nvidia-legacy-($uname -r) ),
bohužel stále spuštění X serveru vede k totálnímu vytuhnutí počítače.
Když jsem před časem upgradoval na FC3, tak se mi dělo něco podobného,
ale po čase se mi to podařilo rozchodit, ale již nevím, jak jsem toho
dosáhl, možná se v mezičase mezi pokusy něco updatovalo, opravdu
nevím.
Ovladač nv v X funguje, bohužel si nezahraju TORCS :-)

--
S pozdravem
Tomáš Krbec