Bluefish, Quanta a ssh/telnet

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Pondělí Říjen 17 11:25:36 CEST 2005

Stačil, uvidíme, skoukával jsem jeho konfiguraci a rozchození jak na
straně serveru, tak na straně klienta, ale nebylo zatím moc času to
rozchodit...
	Díky
		MaReK
btw: Přiznám se, že na možnost Samby, NFS a WebDAV jsem zapoměl. docela
jsem si navykl z win stanice, že ve WinSCP správně nastavím editor a v
pohodě to jede. Něco podobného se mi na Linuxu nepovedlo (Krusader si na
desktop nepustim, ten by to sice mohl umet, ale KDE prostredi i aplikace
nejak nemusim).
Cesta kterou chci je takto přes ssh/telnet (nevadí, mi telnet, zvenčí je
nedostupný tento počítač) a buď v lokálně spuštěným file manageru
otevírám programy se soubory, nebo do souborového panelu, jak je v
BlueFish a Quantě, otevřu vzdálený adresář a mám okamžitý přístup k
souborům "na jeden click" myší...

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
Jabger: Penguin_007 na jabber.org
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/