Kopírování názvů souborů v jiných kódových stránkách

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Pondělí Říjen 17 15:49:11 CEST 2005

Ing. Radek Žuja wrote:
> Dobrý den.
> Nemůžu přijít na to jako udělat následující.
>
> Mám dva linuxové servery. Na jednou jsou uloženy soubory (jejich názvy)
> v kódové stránce 852.
> A já bych potřeboval je nějak překopírovat na ten druhý server se
> zachováním češtiny v kódové stránce UF-8.
> Vůbec mě nic nenapadá jako to udělat.
> Můžete mi , prosím, někdo poradit
>
> Radek.

prostudujte si direktivy iocharset a codepage v manualovych strankach
mount a smbmount
ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539