silene pomaly boot

Marek Olšavský orsm na centrum.cz
Pondělí Říjen 17 20:34:48 CEST 2005

kulich na mujmejl.cz napsal(a):
> Je to mozne ze je to tou cache...Ovsem disk je stary WD 2GB, coz mi nikde
> nevyreklamujou :)) Momentalne nemam cim ho nahradit abych t fakt
> vyzkousel, ale az si koupim novy tak to vyzkousim na tom co mi
> zbyde...zatim nezbyva nez cekat, ale kdybyste nekdo mel jiny navrh, cim by
> to mohlo byt, sem s nim :)
^^^Tak mam Debiana na jednom PC s takovym diskem (jen je to Seagate,
128kb cache a 4.200 otacek), je tam 256MB RAM a procesor Celeron na 333MHz,
pouzivam na tom Fluxbox (pritelkyne netovaci desktop) a jede rychle,
jako cert. Spis bych overil tu RAM a povypinal, co neni treba za daemony
(jestli nedelate weby, vypnete httpd, mozna nebudete potrebovat MySQL,
nebo jinou SQL databazi, pravdepodobne Vam pojede nejaky postovni
server, mozna mate zaply ftp daemon, jestli se nepripojujete vzdalene,
vypnete sshd (je-li zaply), ...).

-- MaReK Olsavsky