Firemni obchodni agendy na linuxu

Michal Samek webmaster na tony.cz
Úterý Říjen 18 09:20:26 CEST 2005

Dobry den,
uz to bude par let, co jsem se na to dival naposledy, mozna, ze se
situace zmenila a nekdo z vas neco takoveho pouziva. Nase obchodni
agendy psane v dosu toho umi opravdu hodne, pomalu vsak technologicky
zastaravaji. Uz pred par lety jsem vedeni zacal tvrdit, ze nez se zase
"upiseme dablu" (rozumejme koupime system, ktery nam dodavatel neumozni
ve vlastni rezii opravit, dopsat a rozsirit o pozadovanou funkcnost),
zkusime radeji vyjit z nejakeho OS reseni.

Jde nam o soubor obchodnich agend (jo kdysi se tomu proste rikalo
ucetnictvi, dneska CRM a neni to vlastne ani to ani to) - hlavne o
poradne sklady s moznosti evidovat radove 100 000 skladovych karet,
objednavky, fakturace, ruzne moznosti slev atd. Nase pozadavky jsou
natolik specificke, ze mi je jasne, ze to budeme priohybat.

Podotykam, ze googlit a projizdet sf.net nebo freshmeat umim taky, spis
mi jde o zkusenosti z praxe, nejlepe z oblasti velkoobchodu a/nebo site
prodejen s rozsahlym sortimentem. Vsechno, co jsem zatim videl, bylo
hodne daleko od moznosti realneho nasazeni.

Vzhledem k efektivite kazdodenni prace skladniku, nakupcich atd. se
branim systemum s pouze webovym rozhranim.

Diky za kazdou zajimavou informaci.

--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>