grabovanie videa do divx

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Úterý Říjen 18 09:37:00 CEST 2005

On Fri, 14 Oct 2005 13:56:06 GMT, Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz> wrote:

>  ja pouzivam mencoder, co jsem tu kdysi nasel v konferenci.

	Jo. Ja stridave jedu na mencoderu a nvrec. Naposledy jsem se tusim
priklonil k nvrec, ale script vlastni vyroby "grabtv" mam doma, takze pokud
to jeste nefunguje, mohl bych vecer poslat jeho "vnitrnosti", ale jinak mi
nvrec prisel az podezrele jednoduchy a funkcni. :)

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860