WindowsMessenger a LINUX

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Úterý Říjen 18 20:23:44 CEST 2005

Istvan Sobri napsal(a):
> Kámoš používá WindowsMessenger, posílá mi přes z něj video z webkamery. Na
> přenos hlasu používáme Skype, s tím není samozřejmě pod Linuxem problém. Ale
> co příjem toho videa v Linuxu, je to možný, když kámoš používá
> WindowsMessanger, zvládne to nějaká aplikace běžící pod Linuxem, nevím
> např.. GnomeMeeting?
>
> Díky.

Muzete pouzit kombinaci NetMeeting na Windows a GnomeMeeting na Linuxu.
Je dobre ve Windows nainstalovat i Speex ci GSM kodeky.

Windows Messenger se da pouzit pro prenos hlasu proti programum
s podporou SIP - KPhone, Linphone, SJPhone...

KPhone podporuje prenosy videa (skrz vic - dalsi program), ale nevim,
jestli proti Windows Messengeru.

Pekny den

Vaclav Stepan