[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Čtvrtek Říjen 20 08:10:45 CEST 2005

Dne středa 19 říjen 2005 18:35 Libor Chocholaty napsal(a):

> Nekteri vyvojari jadra rikaji, ze kazdy modul do kernelu je odvozenym
> dilem a tedy by mel byt siren pod GPL. A pokud tak ATI a nVidia necini,
> porusuje GPL.
> Pokud namitnete, ze treba nVidia ma kernelovy modul pod GPL a vlastni
> driver ne, pak to povazuji za obchazeni povinnosti licencovani pod GPL.
>
> Libor

Ze se do toho micham, ...
Pokud mne skleroza nemyli, tak cast jadra (jmenovite cato pouzivane hlavickove
soubory) je pod licenci LGPL, ne GPL.
Takze bez toho, ze by byl znam zdrojak, se neda rozhodnout, zda ATI porusuje
ci neporusuje GPL.
A stanovisko velkeho Linuse je take znamo - neni z toho nadseny, ale ...

Toz tak.

Karel