nahrada za kartu

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Říjen 20 09:46:01 CEST 2005

Zdravim.

Mam spraveny linuxovy AP a na nom freeradius. Bez problemov sa mi na neho
napoji wifi PCI karta cez EAP-PEAP a 802.1x. Chcem sa vsak vyvarovat
problemov s pocitacom a preto by som bol rad, keby existovala krabicka
bridge/client, ktora by sa spravala ako ta PCI karta. T.j. zadal by som do
nej login a heslo, vybral SSID, nastavil 802.1x, EAP-PEAP a ona by sa
chytila do wireless siete. A uz byz nej islo iba TP-cko do pocitaca,
pripadne do dalsieho switcha.

T.j. chcem sifrovat komunikaciu medzi krabickou a AP-ckom. Klient za
pocitacom nemusi o nicom vediet, len si nastavi IP adresu.

Zatial som nasiel iba zaridenia, ktore sice maju 802.1x ale pouzivaju ho
na klientov pripojenych cez TP. A do wireless casti vedia iba WEP
alebo WPA-PSK.

Nepozna niekto take zariadenie ? Nechcem nahodou nieco , co nikto nevyraba
?
Vdaka.

S pozdravom

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2