[[Atilinuxbeta] Package Maintainers - 8.18 Re-release]

Milan Jurik M.Jurik na sh.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 20 11:41:39 CEST 2005

Preji prijemny den,

> 	Bez ohledu na prospesnost tohoto programu a i s pochopenim obou
> stran (ATI i jejich zakazniku) je to bohuzel jen pro ty, kdo chteji pomoct
> ATI porusovat GPL. :(

  Osobne neuzivam dane ovladace, ac by to mym notebookum prospelo (ach ta
zasadovost :-) ), ale mam matny pocit, ze v pripade ATi neni kernel
modul az tak klicovy a lze uzivat i puvodni Open Source z jadra. A co se
tyce ovladace do X serveru, tam licencni problem neni (nebo jsem
prehlednul zmenu licence u Xorgu?).

  Kydy typu "nemuzou uvolnit zdrojak ovladace, protoze je castecne slozen
z kodu tretich stran" apod., jsou jen kydy. Nerekl bych, ze nekdo z
vyvojaru skutecne touzi po zdrojacich tech ovladacu. Spise touzi po
pouzitelne dokumentaci k tem chipum. Jenze zpusob vyvoje grafickych
karet v dnesni dobe nenahrava kulturnimu vyvoji.

> --
> Vasek Stodulka
> tel.: +420 608 200 860

S pozdravem