fuse+encfs na debian unstable

Dusan Zatkovsky msk_conf na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 20 14:44:23 CEST 2005

DD.

Presiel som pokusne z mandriva 2006 na debian unstable kernel 2.6.12 a stojim
pred problemom, ako korektne nainstalovat encfs+fuse.

Apt sources obsahuju balik encfs, ktory ma zavislosti s librlog, libfuse2,
libssl, fuse-utils a nejakym ostatnym smetim.

apt-get install encfs vsetko potrebne nainstaloval, ale nenainstaloval fuse
kernelovy modul. Ten nevidim ani nikde v apt-cache. Pride mi dost divne, ze
by debian mal v balikoch sshfs, encfs, fuse-utils a nemal by fuse kernelovy
modul, na ktorom to vsetko stoji a pada.

Preto sa chcem opytat, ci sa schovava v nejakom inom baliku, alebo proste v
debiane nie je. Vobec sa mi totiz nechce prasit system deb+samobuildy, presne
pre to som opustil mandrivu.

Narazil som na balik fuse-source, pomocou apt-get -b source fuse-source sa mi
vytvorili deb baliky, ale ani v jednom som zase ten modul nenasiel, aj ked v
tom source baliku existuje adresar kernel s potrebnym makefile. Predpokladam,
ze cesta vedie tadialto.

Co robim zle?

Dik za info.

--