Debian: kernel z testing do stable

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pátek Říjen 21 13:18:50 CEST 2005

On Fri, 21 Oct 2005 11:02:01 GMT, Jan Fuchs <fuky na pleione.asu.cas.cz> wrote:

>  Ahoj,

>  # vim /etc/apt/sources.list
>  # aptitude update
>  # aptitude -t testing search co_hledam
>  # aptitude -t stable search co_hledam

	To sice funguje, ale jeste je potreba nastavit to tak, aby to po
aptitude dist-upgrade neaktualizovalo vsechno na testing. Proto je potreba
nastavit jeste priority distribuci. Jak presne se to dela uz si nevzpominam,
tuto konfiguraci jsem nakonec prestal pouzivat - vede to casem k situacim,
ktere nejdou resit jinak, nez plnym rechodem na testing (nebo
neaktualizovanym systemem).

	Obecne lepsi reseni pro tento pripad je ale pouziti balicku z
www.backports.org, kde je kazdy balicek obohacen jenom o to nejnutnejsi
k jeho chodu a vsechno je to prelozeno proti stable knihovnam. Zrovna
jadro urcite spada do teto kategorie a urcite bych pouzil radeji backport
nez z testingu.

	Pekny den.

--
Vašek Stodůlka