Samba a PDC

Martin Dostal dostal na cenega.cz
Pátek Říjen 21 17:23:45 CEST 2005

Zdravim,

vyresil jsem to a ani to nebylo tak komplikovane. Komlikace byla spis
najit ten spravny dokument, nebylo se opravdu ceho chytit. Je to tenhle:

http://us4.samba.org/samba/docs/man/Samba-HOWTO-Collection/NetCommand.html#id2583486

Ve strucnosti jde o to, ze kazdy stroj ma cislo SID, ktere se
pravdepodobne generuje ze jmena stroje a domeny (a mozna jeste neceho).
Jde precist a jde zmenit. Pokud je stejne, WinXP nic nepoznaji a
nevytvareji novy profil (docela logicky).

	Martin Dostal