SuSe - instalace vždy vytuhne

Istvan Sobri mistvanisko na gmail.com
Neděle Říjen 23 11:53:31 CEST 2005

OpenSUSE Linux 10.0 Zdravím, stáhl jsem si OpenSUSE Linux 10.0 na cd verzi
evulation s javou a flashem s tím, že to nainstaluju na notebook Acer
TravelMate 520. Instalace pokaždé vytuhne, buď při detekování hardwaru, nebo
při instalaci balíčků atd. Zkoušel jsem to instalovat v angličtině, češtině,
s myší, bez myši atd., nic nepomáhá. Nevím jestli může být problém v tom, že
už mám rozdělený disk a SUSE si to radši rozdělí samo, protože v informacích
k instalaci Grub do MBR to hlásí, že tam nepůjde nainstalovat vzhledem k
rozdělení disku. Přitom ho mám rozdělený podobně jako na stolním PC, kde mám
ale Mandrivu. Se SUSE nemám žádné zkušenosti, jestli někdo to hle zná a ví
jak na to, ať prosím poradí.
Díky moc.