iBook Ubuntu 5.10 a prepinani klavesnice

Marek Olšavský orsm na centrum.cz
Neděle Říjen 23 17:59:06 CEST 2005

	Dobry den,
na notebooku Apple iBook jsem vytlacil MacOS (stabilni, robusni, ale
ppoommaallee) pomoci Ubuntu 5.10, rychlostne jsem spokojen, az na par
detailiku (ten druhy dam do dalsiho vlakna). Mam iBook -
http://www.lowendmac.com/pb2/ibook2.shtml (jen pro upresneni)
Prepinani klavesnice:
v etc/X11/xorg.conf mam toto:
	Section "InputDevice"
		Identifier	"Generic Keyboard"
		Driver		"kbd"
		Option		"CoreKeyboard"
		Option		"XkbRules"	"xorg"
		Option		"XkbModel"	"pc105"
		Option		"XkbLayout"	"us, cz"
		Option		"XkbOptions"	"grp: alt_shift_toggle"
	EndSection
Cize bych ocekaval, ze pomoci Alt+Shift prepnu klavesove mapy mezi us a
cz (na cz_qwerty jsem po zkuseni v logu nasel hlasku, ze mapu nemuze
najit). Avsak nefunguje mi to.
	Nesetkali jste se nikdo s timto? Na netu jsem vygooglil, ze nekdo
pouzival kbd mapu ibook2, ale tu jsem nikde (ani na svem hdd nenasel),
takze mam podezreni, ze ta Mackova klavesnice ma trochu jine scan kody.
XkbModel Macintosh a Macintosh-old jsem zkousel, ale vysledek byl stejny.

Dekuji za "nakopnuti" spravnym smerem
	MaReK Olsavsky