Re: RGB kontrastni barvy - jak na ně?

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 24 07:40:25 CEST 2005

On Mon, 24 Oct 2005, Oqak wrote:

> no tak jasný, já myslel jestli tam v barvě nejsou nějaké matematické
> závislosti

Nejsou. Navic linearni zmena indexu barvy je nelidska :-),
protoze oci (mluvime o zemacich - clovecich z planety Zemije, ze?)
vnimaji barvy jinak nez prekladace a parsery.
Zvlaste u modre barvy je znamo, ze clovek mensi zmenu indexu
proste nerozezna. Pust si gimp a zkus to.

Pokud je hlavni pozadavkem kontrast, musis vyjit z nejakych
hotovych barev, ktere ti vyhovi a teprve pak si vypsat
do tabulky jejich souradnice.

| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |