Segmentation fault pri kompilaci jadra

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pondělí Říjen 24 07:57:14 CEST 2005

Dne ne 23. října 2005 22:11 Jiri Kortus napsal(a):

> v2.6.13 se stejnym vysledkem. Pro kompilaci bylo vyuzito gcc z
> distribuce - 3.3.6 - pak jsem zkousel i nizsi verze, ale s tim samym
> vysledkem. Muze byt chyba i nekde jinde nez v hardwaru, pripadne pokud
> v HW, ktera cast by to mohla byt s nejvetsi pravdepodobnosti? Dekuji
> predem za odpovedi, za kazdou radu budu vdecen.

ahoj,
 problém tuším zde. Měl jsem totiž tentýž problém,ale při kompilaci
linux-2.6.13.4. Taktéž na Slackware 10.2 (gcc-3.3.6). Memtest nenašel
žádné chyby, CPU se nijak zvlášť nazahřívá a cpuburn (burn K7) mi nenašel
taktéž nic. I když to je málo pravděpodobné, vidím chybu v gcc.

--
Antonín Kolísek akolisek na linuxx.hyperlinx.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz