Wifi: PC client -> HW client + PC - nastaveni IP

Jiri Chmelik chmelik na nospam.com
Pondělí Říjen 24 08:34:09 CEST 2005

Zdravim
sit vypada takto:

inet -- ADSL router -- Wifi AP -- PC s Wifi Client (PCMCIA)

na ADSL je DHCP server, vsechna zarizeni maji IP v jedne siti, GW nastavenou
na ADSL a vse funguje.
Ja bych ale potreboval nahradit PC s Wifi Clientem HW krabickou (ted mam k
dispozici napr. WEN 2021), ktera ma antenu a 1x ETH. Umi AP, Client, Bridge.

inet -- ADSL -- WIfi AP -- Wifi Client --eth-- PC

K AP se krabicka prihlasi v pohode, spojeni funguje podle predpokladu.Nedari
se mi ale (resp asi nekde delam zasadni chybu), aby se PC pripojeny k te
krabicce dostal na branu atd.. Nedostanu se (pingem ani jinak) dokonce ani
na AP.
Jsou 2 moznosti:
bud to v teto konfiguraci site vubec nejde vyresit nebo
PC ma byt nastaveno jinak, nez si myslim. IP pocitace mam ve stejne siti
jako zbytek zarizeni, GW jsem zkousel nastavovat vsechno mozne (HW Client,
AP, ADSL...)
Pokud to nekomu v teto konfiguraci funguje, poslete mi prosim IP nastaveni
jednotlivych prvku v siti (hlavne asi HW Client a PC)
Nebo mi aspon sdelte Vas nazor, jestli by to melo byt resitelne, abych to
zkousel dal a hledal chybu jeste nekde jinde...
Diky
J.

--
Jiri Chmelik