Cyba SCSI radica.

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Říjen 24 09:01:06 CEST 2005

Dd,

On Mon, Oct 24, 2005 at 07:32:35AM +0200, Tomas Ferster wrote:
> To je dobrý nápad, terminátor tam naozaj nemám, je to ale INTEL server a je
> tak, ako nám ho dodali. Neviem ale či ho tam naozaj potrebujem, lebo mam
> backplane spojený z SCSI káblom, ktorý má iba 2 koncovky, jedna do SCSI a
> druhá do backpane. V backplane mam obsadených všetkých 6 pozícií s HDD.
> Vďaka.

backplane byvaji terminovane samy o sobe, taktez na radici se
vetsinou da nastavit terminace. Myslim, ze to neni ten problem.
Ostatne, kdyby to terminovane nebylo, tak by ty problemy byly
mnohem vetsi (disky by se nenasly, nebo by se sice nasly, ale uz
by se nezjistilo o jaky typ se jedna... Ruzne bus error apod.)

> Tomáš

Zdravi
Honza Marek