DVB-T karta

Pavel pavel-konf na kasparci.com
Pondělí Říjen 24 10:40:00 CEST 2005

Pavel wrote:
> Zdravím,
>
> máte někdo tip na nějakou DVB-T televizní kartu, u které máte prakticky
> vyzkoušeno, že chodí bez problémů pod linuxem ? (Stačí nějaká obyčejná,
> bez MPEG2 dekodéru.)
> Pokud ano, napiště prosím také s jakým jádrem a s jakými ovladači.

Ještě si odpovím i sám - infomace, co jsem zjistil (třeba se budou
někomu hodit):

karta Pinnacle PCTV 300i - chodí bez problémů, ale pozor vyžaduje PCI
sběrnici verze 2.3

karta Hauppage - má tuner Philips, který je údajně citlivější

Aver DVB-T 771 - tu jsem prakticky zkusil. Na stránkách výrobce se
tvrdí, že stačí PCI 2.1, na krabici píšou PCI 2.2. Funguje s ovladači v
jádře, moduly dvb_bt8xx, bt878, bttv - vyzkoušeno s jádrem 2.6.12.

Pavel