ako presmerovat panic do suboru

iko iko na kamarad.cz
Pondělí Říjen 24 11:10:03 CEST 2005

zdravim

pracujem v grafickom mode a odkedy som updatol na CentOS 4 mi obcas
zmrzne linux (blika mi caps a scroll). netusim ale co to sposobilo, lebo
sa uz neda prepnut na prvu konzolu. podozrenie mam nejaky zly ncputils
(kompiloval som si sam z inej distribucie). neda sa nejak ten panic
ziskat? (okrem presmerovania cez seriovy port).

diky...

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises