postscript - vodotlac

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pondělí Říjen 24 11:34:42 CEST 2005

To funguje, akurat ze top zmodifikuje tlacenu stranku tak ze mi ju
zmensia, aby sa tam napr. vosiel hore a dole napis top secret. Ale nie
je neco co by mi do pozadia tlaceneho dokemntu nieco take vlozilo?
Ide to aj tak spravit ze 2x tlacit na papier, ze raz  natlacit to
pozadie a potom doku<ment na to
Ale takto by to bolo lepsie.

jano

--