OT: jlicelmd

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Říjen 24 12:33:17 CEST 2005

Libor Chocholaty wrote:

> http://www.xploiter.com/security/ports.html
> :-(
> Libor
No takovychhle stranek jsem nasel asi tunu, ale nikde tam neni vysvetleno,
co to blbe slovo znamena, ani zadny link. Kdyz budu hledat treba vyznam FTP,
tak se dozvim, ze to je File Transfer Protocol a ze se jedna o sluzbu pro
prenaseni souboru. Jenze o tom zatracenem jlicelmd ani <piiip>.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz