gcc 4.0, mplayer, liba52

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Říjen 24 13:06:15 CEST 2005

Zdravím,

	používáte někdo nějakou funkční kombinci GCC 4.0 (z Fedory Core 4) a
mplayeru? AFAIK poslední stable verze nejde ještě kompilovat pomocí gcc4,
tak jsem stáhnul CVS verzi current, která je díky výpadku serveru z 6. 8.
2005. Tam je ale vypnutý můj oblíbený libavcodec (a kupodivu nejde ani
zkompilovat :), ale co je hoší, tak nefunguje ani a52 kodek (interní), za
který není náhrada. Při pokusu o přehrání čehokoli s AC3 zvukem spadne
mplayer na signal 11. Nejde mi ani tak o návod jak to rozchodit, spíš bych
chtěl CVS verzi, ve které funguje aspoň a52, nejlépe pak i libavcodec, a
která jde zkompilovat pomocí gcc4.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860