Mandriva sa zasekne pri zatazeni FS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Říjen 24 14:34:12 CEST 2005

Dne pondělí, 24. října 2005 14:14 "Pavel Cina" <pavel.cina na web.de> napsal(a):
> vzdal. Preto sa pytam, stretol sa uz niekdo s takym niecim? Podotykam, ze
> linux mi na tom PC vzdy bezal bez problemov (3 roky). Aj Mandriva 2005SE

A zkusil jste to se starou klavesnici? POkud to bude bez chyb, pak je bug v
chipsetu, intel neco podobneho kdysi mival s onboard sitovkami (taky mam
takovou desku). A pokud bude delat chyby furt, pak vycistete + otestujte PC.
Vsak si pockejte, za 3/4 roku vam zadna elektronika co koupite v EU nevydrzi
dyl nez 2-3 roky. Budte rad ze vam jel tak dlouho.

--

                        Jaroslav Lukesh