OT: jlicelmd

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Říjen 24 14:05:51 CEST 2005

Jan Houstek wrote:

> Obávám se, že tohle si tazatel našel taky. Autoritativní databáze
> známých portů je na webu IANA
> (http://www.iana.org/assignments/port-numbers), tam se navíc lze
> dočíst, že jlicemd má na svědomí někdo z Compuserve (ja pod tím
> adresa Christian Schormann <100410.3063 na compuserve.com>).
>
> Osobně bych si podle názvu tipnul, že půjde o nějakou službu ověření
> licence po síti.

Aha, to mate postreh. Slovo 'licence' jsem v tom nejak nevidel. A vite co je
nejvetsi sranda? Koukam ted na compuserve.com a dal jsem vyhledat 'jlicelmd'
a hadejte co bylo nalezeno jako prvni odkaz ... muj cesky dotaz do
konference linux.cz :-)
Asi zkusim napsat Kristianovi ;-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz