Obnova boot loaderu pre SATA disk

Pavel Cina pavel.cina na web.de
Úterý Říjen 25 10:21:49 CEST 2005

Zdravim,

mam doma PC, v nom dva disky. SATA - je systemovy (dual boot Win/Lin) a PATA
na data.
Vcera som si nainstaloval Mandriva 2006, ale prestal mi bootovat windows,
linux bootoval dobre. Pomocou WinXP CD som zaviedol MS boot loader (fixboot,
fixmbr) a teraz bootuje windows. Ale ked som potom nabootoval z Mandriva CD
a dal som rescue, tak sa mi nepodarilo zapisat LILO do MBR. Vypisal nieco
ako 'Driver via82xx not in archive' a skoncil s chybovou hlaskou. Cize asi v
rescue mode nema driver na moj SATA radic.
Moja otazka:
Ako sa da obnovit boot loader na SATA disku, ktory je pripojeny na zakladnu
dosku s VIA (KT400) cipsetom?

Skusil som to aj s Mandriva 2005SE DVD v rescue mode, ale ten isiel uplne do
kolien. Vypisal asi 250 chybovych hlasok a na zaver ponukol len reboot.

S pozdravom
Pavel