Scribus 1.2.3 nedokáže použít některé fonty

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Úterý Říjen 25 22:02:49 CEST 2005

Vážení a milí!

Narazil jsem na zajímavý, leč velmi urputný a neřešitelný problém.
Po přechodu ze SuSE 9.1 na 9.3 (KDE 3.4.0) Scribus nedokáže používat některé
fony (TTF i PS), které jsem předtím normálně používal. Všechny ostatní
aplikace tyto fonty použijí bez problémů.
V logu nic není, na webu jsem k tomu nic nenašel, konfuguráky vypadají
normálně, naistalování poslední verze Scribusu nepomohlo, Stejně tak
nepomohlo ani použití balíčku s fonty ze starších verzí.
Nevítew někdo čím to může být?
Nechodí například FreeSans BoldOblique, FreeSans Medium, FreeSans Oblique,
Nimbus Sans L Regular Italic, URW Bookman L Demi Bold Italic, URW Gothic L
Book, URW Palladio L Italic...
Nevylučuji, že to není problém Scribusu, ale KDE.

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
V renesanci nahradila spiritualitu idealita.
                                                      Georges Braque