Jak overit USBserial

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Říjen 27 16:42:49 CEST 2005

	Potykam se (zatim spise neprijemnost nez problem) s pripravou
MountPointu a update fstabu.
	Distribuce : FC3, Jadro : 2.6.11-1.35_FC3, udevinfo version 039,
pravidelne (krome jadra, viz nize) aktualizovano (Synaptic).
	Koupil jsem novy USB disk. Protoze byl naformatovan na FAT32,
preformatoval jsem jej (pomoci QTParted) na ext2. Normalne funguje,
potud spravne. Opravil jsem mu i LABEL.
	Problem je v tom, ze UDEV tvrdosijne pise do FSTABu, ze disk je VFAT,
chce jej montovat na /media/WD_Combo a nevim jak mu to vymluvit. Navic,
kdyz ten radek ve FSTABu opravim, tak po odpojeni disku mi jej zase
smajzne (i kdyz byl zmenen).
	Prolezl jsem ETC tam a zpatky (skriptem, takze opravdu cele) a retezec
mountpointu (WD_Combo) jsem nikde nenasel. V archivu konference jsem
nasel odkaz na stranky http://www.reactivated.net/udevrules.php (ty
nefunguji) a http://resolute.ucsd.edu/diwaker/articles/linux-tips.html
(zminovana sekce tam neni).
	Dale v tom prispevku Pavel Novak radi, co napsat do
/etc/udev/udev.rules (FC3 to ma jako /etc/udev/rules.d/50-udev.rules).
Provedl jsem a taky bez uspechu. Bud jsem zmastil ten serial, nebo se
pod pojmem serial nerozumi vyrobni cislo a nebo uz fakt nevim.
	Mate nekdo nejaky napad ? Podotykam, ze na vyssi verzi jadra prejit
nemuzu (trable s jinym programem, nefunguje).

	Diky
		Ales