Apache - mozna mod rewrite?

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Říjen 27 23:36:27 CEST 2005

Petr Horacek wrote:
> Dobry den preji,
>
> mam dva webove servery, jeden viditelny z internetu, druhy na LAN. Ten
> co je na LAN poskytuje sluzby, ktere ten vnejsi poskytnout nemuze -
> konkretne WebObjecty na MacOS.
>
> Potreboval bych udelat to, ze kdyz bude v URL cast WebObjects
> (http://vnejsi.web.cz/WebObject/app), aby mi v te chvili bral server
> automaticky stranky z LAN web serveru
> (http://web.lan.intra/WebObjects/app).
Mozna bude moje reseni ponekud netradicni, ale melo by fungovat.
Na serveru vnejsi.web.cz bych v konfiguraci Apache pouzil tuto radku
 ErrorDocument 404 /cgi-bin/presmeruj.pl

Pak bych do adresare /cgi-bin/ umistil spustitelny skript presmeruj.pl asi
tohoto obsahu

#!/usr/bin/perl
use CGI qw(:cgi);
my $uri = $ENV{REQUEST_URI};
if($uri =~ m/WebObject/)
        {
        $uri =~ s#^.+?(WebObject.*)$#http://web.lan.intra/$1#;
        print redirect(-uri=>$uri, -nph=>1);
        }
else
        {
        print "Status: 404\nContent-type: text/plainl\n\nError 404 -
document \"$uri\" not found\n";
        }

Dejte vedet, zda to pomohlo.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz