nefungujuci setxkbmap

Roman Fordinal aben na webcom.sk
Pátek Říjen 28 10:37:16 CEST 2005

Neviem z akeho dovodu mi nahle prestalo fungovat prepinanie znakovej sady
klavesnice. Pripajam sa z XFfree clienta na Xorg server, doteraz som bez
problemu v KDE prepinal medzi klaveskami, avsak bol som nuteny zahodit
stary konfiguracny .kde adresar a nastavit si KDE znova a odvtedy mi
prepinanie klavesnice nefunguje.
dokonca i ked s konzoly spustim:
setxkbmap -model pc105 -layout us -variant basic

tak dostanem len:
"Error loading new keyboard description"

Co pre mna moc informacne hodnotne nieje, pretoze to pise pri akejkolvek
volbe, etc... a niesom schopny zistit v com je takto problem.

poradi niekto?